17 June 2012

Graduation

Lõpuks ongi põhikool läbi! Eile oli lõpetamine ja suuur suuur aitähh kõikidele õnnitlejatele lille-, kingi- ja söögitoojatele!! Megatore päev oli mis venis kuni järgmisse päeva välja. Koorman teid piltidega üle, sest neid on lihtsalt niipalju ja ma ei oska midagi erilist välja valida! Kleidi õmbles mulle õmbleja, minu idee järgi ja olen tulemusega supper rahul! Kuulsin niipalju ilusaid sõnu, et ego on vist tõusnud paar möödupuud kõrgemale. Pärast aktust tulin korra koju, sõime perega ja siis jälle linna Kukuu'sse Mass vajus üpris kiirest ära ja lõpuks jäigi alles ainult meie klass. Tegin ühe pargitiiru ja liikusin teistega Mihkli juurde edasi.
Suuuuur aitähh kõigile!!
Vanad ja uued olijad ning tulijad, kohtume 10B's

3 comments:

  1. Super kena kleit on!

    http://vita-e-stile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ma loodan, et see nüüd kuidagi imelikult ei kõla, sest ma ei tunne sind, aga sa oled väga ilus ja kleit on ka super kaunis! :)

    ReplyDelete
  3. Väga kena kleit on ja palju õnne lõpetamise puhul. Mul endal on lõpetamine alles 21. juunil. :)

    http://kadddii.blogspot.com/

    ReplyDelete