03 June 2012

Well it's good to hear your voice, I hope you're doing fine

Mnja... eelmise blogiga läks nii nagu läks. Alustame siis nullist. Kõik 294 followeri ja aastane materjal kadunud. Kurb on aga milleks asjades kinni olla? Kui on läinud siis läinud. Võib-olla ongi hea täiesti nullist jälle alustada? Blogile uue välimuse andmine.
Eks paistab kuidas läheb aga ma olen tagasi.

Tühipaljast loba ma vist ajama ei hakka. Eilne oli üpris väsitav. Pidasime Hanna sünnipäeva ja selle juures meeldis mulle kõige enam see, et sain õudukaid vaadata. Minu vihkamisest on saanud suur armastus nende vastu.
The Unborn ja 1408 on head!
Tegelikult üks palve oleks ka, kõik kes reklaamivad mu vanat blogi LEPROST võiks nüüd hea südamega mu uut blogi jagada, et vanad lugejad leiaks ka mind jälle ülesse. Follower'ide nupp on blogi lõpus!

3 comments:

  1. blogi peaks saama ju taastada ka. klikid "deleted blogs" ja siis paned "undelete" kas ei õnnetu?

    ReplyDelete
  2. ma ei ole seda niimodi ära kustutanud, kustutasin mingi maili ära millega bloggerisse kasutaja tegin

    ReplyDelete