21 August 2012

sometimes a bitch just snaps

No ma ikka püüan siia jõuda. Misest, et viimaselajal olen suve lihtsalt nautinud ja blogimine on täiesti meelest läinud.
Aga mis seal ikka. Üks pilt teile siia tänases OOTD'st. Sall, jakk, kott ja baleriinad kaltuskast, Püksid AG'st ja pluus new yorker.
Palga olen kätte saanud ja nüüd löön seda laiaks. Rääkides rahakulutamisest ja kaltsukatest olen viimaselajal sealt niiipalju häid leide saanud, ehk pildistaks isegi teile need siia ülesse? Rahast mul natukene kahju kah, aga mis sest... seda tuleb ja läheb koguaeg.
Tegemist mul jagub. Kas siis lihtsalt linnapeal ringi jõlkumine või päevast päeva sõpradega koos olla ja tüdrukureõhtud ning trenn jne jne jne
Nüüd tahaks endale 1 septembriks midagi ilusat õmmelda ;) Varsti jõuab meie vahetusõpilasest hispaanlane ka siia ja koolitrall kah aga ei taha sellest mõeldagi, alles sai suvele...

telefoni kvalli pärast ei vabanda, picture vähemalt on

5 comments:

  1. middaaa, veab teil sekkaritega seal, sall on megalahe!

    ReplyDelete
  2. pigem veab mul leidudega! Olen sellist salli niikaua otsinud ja siis astusin poodi ja suu jäi lahti :D arvasin,et pean juba netist tellima aga jaa, saaremaa sekkarid on ühed ägedamad minuarust

    ReplyDelete
  3. Tundub tõesti, et Saaremaa kaltuskad on Eesti vingemad.

    ReplyDelete
  4. kus kaltsukas sa Saaremaal käid?

    ReplyDelete