22 October 2012

Music is my escape from all the fucking shit in my life

Pildil kuri Hedi. Olen omadega vaheajale saanud. Ja tõbiseks ka jäänud... 
Viimati kui kirjutasin oli 30 september. Mis ma siis selle aja jooksul tarka korda olen saatnud? Ehhh, oktoobri esimesen nv käisin õdedega Tallinnas ilumessil. Tegin seal endale ühe uue kõrvaaugu juurde. Ilmselgelt polnud Tallinnas mul muud teha kui osta 10 paari sokke ning uut kõrvaauku teha. Ilumess oli rohkem Heivile, kes tegeleb nende küünte, ripsmete värkidesärkidega.
Tallinnast edasi läksime Rakverre vanaemale, -isale külla. Seal sai ikka tõsiselt hästi süüüa mmmm.... Näitasin Hannale, Jakole ja Evale natukene linna ka, niipalju kui oskasin. Nüüd raudselt mõtlevad omaette, et ei näidanud neile ikka midagi!
Vahepealsest toimunust on mul täiesti must auk. Trenn, kool, trenn kool. Aaaaaaa, juuksed lõikasin maha, noh katkised otsad aga minu arvates võeti ikka täiega lühemaks :(
12. oli Saaremaa Ralli ja Auriga ostuöö. Mina kui tubli inimene raha ei kulutanud ja lihtsalt nautisin Põhja-Tallinnat ja seltskonda. Päev veeres 13. mis vist nüüd mõeldes kujunes vist mu elu kõige jubedamaks päevaks! Kui tohib jätan kogu siseinfo enda teada.. ja seal edasi läks kõik allamäge. Terve eelmine nädal oli täielik katastroof! Võiks siin ka rääkida mis toimus ja juhtus aga pole vist parim koht. Selliste asjade jaoks on sõbrad ja kinnine blogi või päevik!
Vaheaja veedan kodus, plaanid läksid kõik vetsupotist alla ja nüüd ma siin olen. Formis võiksite ka mind pommitada ja igavust peletada http://www.formspring.me/hhhedi

Ja mu jutul pole vist praegu mittte kui mingit seost -.-



Jakk-ony, seelik-DIY, vöö ja pluus-kaltsukast

No comments:

Post a Comment