29 December 2012

Imagine Dragons - Bleeding Out

Jube kui palju mässamist mul selle uue bloggeri kujundusega ikka on. No pildid ei taha üldse ühesuurusrena tulla. Aga siiski kui rääkida elust ja olust siis kool on läbi, vaheaeg täies hoos. Täna tegelesin ühe DIY projektiga. Nüüd juba kuue päeva pärast on Hispaanasse minek. Ma uut blogi ei tee vaid blogin siiasamasse ka oma Hispaania elust ja olust. Tegelikult olen selle reisi suhtes täiesti tundetu. Tahaks nagu minna ja samas ei tahaks ka. Täielik tühjus valitseb. Mõnede sõpradega on juba hüvasti ja jäetud. Võib-olla järgmine postitus tulebki alles teiselt maalt. Või äkki tahate näha kuidas ma pean tervest oma kapist välja valima veerand mis ma kaasa saan ainult võtta. Noja minujaoks on see suurim katastroof vist, kuna ma ju tahaks kõike kaasa võtta mõtteldes 'et äkki panen selle pluusi v kampsuni ükspäev selga' 
Vaevalt...
Siiski usun, et postitan veel enne äraminekut. 






No comments:

Post a Comment