16 July 2013

Come out come out wherever you are

It's beeeen sooo freaking looooooooooooong time!!!!
Hetkel kirjutan isegi seda postitust, sest ootan millal mu makaronid valmis saaksid!
Aga mul on materjali kõriauguni, kui vaid suudaksin need kõik siia ülesse laadida siis oleksin ülitubli. Üritaksin need paar kiiret kuud lühidalt kokku võtta, ehk mis teinud ja näind.

1. Mai kuus sain ma jälle tädiks, ja see kord imeilusale tüdrukutirtsule
2. Võtsime perre uue koera, kellest kindlasti pilte varsti näete
3. Käisin Pariisis 
4. Käisin Strassbourgis
5. Minu parimad sõbrad lõpetasid põhikooli
6. Jaanipäeva veetsin parimatega Pidulas, meenutades toredat hetke mil magasime viiekesi kolmeinimese telgis, oh seda nalja ja tralli. Hommikul kella viiest kolisin batuudile magama.
7. Käisin laagris, mis kindlasti on üks minu elu parimad nädalaid! Lihtslt nii ni väga tahaks tagasi minna ja kindlasti näete palju pilte ka!
8. Jäin keemias suvetõõle ka (hispaania pärast) aga selle mure sain kiirelt lahendatud!


Rohkem selliseid suurematsorit sündmusi ei olegi, täna käisin oma kulla kalli õega pildistamas, alguses olin pärs pahur ja koba, sest pole ammu nõnda kaadriette jäänud aga lõpus hakkas täitsa asja tulema!




1 comment:

  1. Niiii ilusad pildid on,
    veits meenutad Kristen Stewart'i. :)

    ReplyDelete