10 January 2014

It's been long time since last time...


Hei teile kõigile, kes siia veel alles on jäänud! Ei, seekord ma ei hakka vabandama, et viimasest postitusest nii kaua möödas on! Kusjuures isegi natutisin seda aega kõige rohkem! Blogist eemal olles tundsin end kuidagi teistsugusena. Ma isegi ei tahtnud oma liigutusi ja tegemisi ülesse kirjutada ja neid teiega jagada. Tahtsin lihtsalt elada iseendale. Muidugi ma ei väida sellega, et ma ei ela iseendale vaid teistele. Ei! Ei! Lihtsalt...hoopis teistmoodi sain seda poolt aastat nautida. Kuidagi palju õnnelikum oli ja on siia maani... 


Aasta on vahetunud ehk kolmeteistkümnest on saanud neliteist. Eelmisest aastast niipalju, et tõsiselt kõige parem aasta, mis mul 17 eluaasta jooksul olnud on. Haha jaa, sünnipäev jäi ka ju vahepeale veel kui blogimaastikult kadunud olin! Ehk olen nüüd juba 17 aastat 3 ja pool  kuud vana ja ootan kärsitult autojuhi lubade kätte saamist.
Aga kui minna tagasi eelmise aasta juurde, siis tõsiselt tunnen, et olen selle aastaga mis oli nii palju kasvanud. Suuremaks ja targemaks, enesekindlamaks, hoolsamaks, sportlikumaks, energilisemaks, elegantsemaks, röömsamaks ja positiivsemaks ja nii edasi ja nii edasi! Just eriti oma positiivsuse ja röömsameelsuse üle on mul hea meel. Ja eriti super on veel see, et see on ka teistele silma jäänud! 
Siiamaani ei suuda uskuda, mis eelmisel aastal kõik toimus. Suvine laager, sügisene laager, sain tädiks järjekordselt, elasin kolm kuud hispaanias, külastasin Barcelonat, Madridi, Riiat, Ventspilsi, Stockholmi, Frankruti, Strassbourgi, Pariisi, Andorrat. Mul olid ka ülitoredad jõulud ja aastavahetus. Jõuludeks sain täpselt need asjad mida 'päkapikult' palusin. Lõhna ja trennipluusi. Muidugi oli ka sellised pahasi asju ja sündmusi mis tuju ja motivatsiooni nulli viisid. Aga lõppude lõpuks lahenesid asjad ikkagi ära ja olen isegi õnnelik selle üle, et need teatud asjad, sündmused ja tülid juhtusid.  
Niipalju siis sellest mis kõik olnud on. Loodan, et 2014 tuleb jällegi veel parem ja trumpab eelmise aasta üle. Samas on kõik ju ise enda teha. Ma pingutan selle nimel. Hetkel ootan näiteks kõige enam 27. jaanuari, millal on meil tantsupeo jaoks esimene ülevaatus. Mina hoian ja hoidke teie ka põidlaid, et meil hästi läheks. Sest selle aasta suurim soovi on ikkagi tantsupeole pääseda. 

Muideks, ühel päeval kolasin ka tumblris ringi ja leidsin ühe üli üli huvitava challenge. 365 küsimust. Ehk 2014 aasta jooksul saab vastata iga päev ühele küsimusele. Samas mis ta mulle juurde annab? Ma arvan, et eneseväljendust ja ise ennast õpin ka paremini veel tundma. Ja olgem ausad. See on nagu shokolaadi kalender mis kestab terve aasta! Ühesõnaga, mina haarasin sellest kinni tegin eraldi tumblri blogi ja jällegi omamoodi võimalus 2014 kirja panna!

Head uut aastat enam ei tohiks küll soovida! Aga ma tõesti loodan, et Teil kõigil läheb hästi ja Te kõik olete õnnelikud ja naudite elu ja elate täiel rinnal! Ma üritan enam mitte kauaks kauaks ära kaduda ehk järgmise korrani!

4 comments:

  1. ooooo, tahan ka seda challenge't teha. äkki jagad? :)

    ReplyDelete
  2. http://heckyeahtumblrchallenges.tumblr.com/post/12961922292/365-day-challenge
    Juba päev 10! Palju edu ja jaksu ning kindlasti vasta need küsimused ka ära mis oled juba maha maganud!!! :)

    ReplyDelete
  3. Wohoo!! Tundsin nüüd süümepiinu, et kõige uuem postitus nii napisõnaline on... :D

    ReplyDelete