18 July 2012

Backstage

Eelmine esmaspäev oli vist üks üle pika aja kõige mõnusamaid päevi üldse. Tegime lõpuks preili Viskusega oma poole aasta tagused plaanid teoks. Käisime pildistamas koos hobustega ja ta spetsaalselt küsis ükskord mult, et kas ma oleksin nõus talle stilistikat tegema. Muidugi ütlesin ma 'jah' ja mäletan siiamaani kui õnnelik ta selle vastuse üle oli! Pärast seda vist hakkasimei tihedalat suhtlema.
Anyway, pildistamis koht oli Kõljalas. Plaanitud oli 3 outfiti aga Anni läks nii hoogu, et viimast ja minuarust kõige mõnustamat komplekti ei jõudnudki ära proovida. Well.. next time.
Pildid on kõik seekord Anni kaamerast, sest oma kaamerat ma ei viitsinud kaasa võtta. Pigem selle aja mis ma oleks pildistanud, sõbrustasin ma obestega ja armusin jälle neisse ära. Väiksena olin ma kusjuures hobuste järgi megahull ja fänn nr 1 for sure.
Õigete piltidega läheb veel aega aga seniks 'backstage' pilte teile anni kaamerast, kes lihtsalt oskab õiged hetki tabada. Ma ei suudaks never-ever nii mõnusaid pilte teha kui ta.
Ja kindlasti tsekkiga Anni blogi SIIT!, ta kirjutas ise ja shoodist ja noh, pildid on seal enamjaolt samad mis siin, aga lugege!

1 comment: