17 July 2012

Beauty in the world

Ma juba mõtlen, et kas keegi reaalselt loeb ka enam mu blogi. Vastukaja pole ammu kuulnud, ilmselt on see enamjaolt ka mu enda süü. Ei blogi tihedalt. Kas kedagi üldse huvitab ka mida ma siia kirjutan või vaadatakse ainult pilte? Pole aimugi mida ma tegema peaks et blogi jälle elavaks muutuks ja fööniksina tuhast tõuseks. Seega tahaksin ka teie abile loota, mida kirjutada ja millest postitusi teha. Oleks siiiiiirat tänulik kui mingisugust vastukaja saaksin, sest ei suuda siin üksi endale seda teha.
Viimasel ajal on nii tihedaks ka kõik muutunud, 5 korda nädalas tööl käia, 3 korda nädalas trenn + veel need trennid mida Nico mulle tegema hakkab ja muidgi ei saa ka sõpru ära unustada! Und jääb iga päevaga aina vähemaks. Ja kollektsoon nõuab ka tegemist aga see tahab jällegi raha saada ja nii need asjad kõik üksteist mõjutavad.
Muusikat ma ka seekord vast ei pane, keegi ei kuulagi neid raudselt -.-

jumpsuit, cardigan, belt, shoes- second hand, sunglasses- maxima

7 comments:

  1. Ma ikka üritan lugeda, aga jah sissekandeid võiks natukene tihemini olla , ja erinevaid pilte jne, tegemistest jne ;)

    M.

    ReplyDelete
  2. SA OLED NII ILUS HEDI!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Kuigi postitad väga harva, aga siis kui näen, et uus postitus on ilmunud, siis kohe asun huviga lugema. Kindlasti postita tihedamini outfit postitusi ja muidu tegemisi. Mis tööd muidu suvel teed? Ps! mega mõnus jumpsuit. :)

    ReplyDelete
  4. Kui mu dashboardile sinu uus postitus tekib, siis kohe huviga tsekin jälle :) Võiksid kirjutada ka ikka veidi ja postita kindlalt pilte ja tahaks ühte laia naeratust ka näha mõnel pildil :D :D

    ReplyDelete
  5. Sa ei postita just eriti tihti aga sinu postitused on alati erilised, neist õhkab nagu head parfüümi. Ok tegelt tõesti, sinu postitustes on midagi mis mind kohe lugema kutsub!

    ReplyDelete
  6. ma loen alati teksti ka läbi, sa kirjutad päris huvitavalt. oh ja sa oled nii gorgeous! :)

    ReplyDelete
  7. like sulle ja sinu blogile :)

    ReplyDelete