06 January 2013

Hispaania

Olen omadega elusalt ja tervel Hispaaniasse jõudnud. Oma uude kodusse kus elan kolm kuud. Kui kedagi huvitab ja tahab google mapist järg vaadata kus pesitsen siis toksigu siss Bagà. See on pisike külake kus on 2000 elanikku. 
Mis ma siin siis esimesed päevad teinud olen? Suhteliselt üritanud end sisse elada, algus on raske ja ma ei ilustagi seda. Võõras linn, võõras kodu, võõrad inimesed. Vähemalt on mul kaks toredat sõpra siin. Oleks ma üksi siis ma vist jah…

Eile käisin esimest korda Maria (minu hostõde kui nii võib öelda) sõpradega väljas ja sain ka nendega tuttavaks. Alguses oli imelik sest kõik rääkisid omavahel hispaania keeles ja siis me lihtsalt istume seal. Aga mida minutid edasi seda paremaks ja mõnusamaks seltskond läks.  Istusime pubis ja jõime kes kohvi kes kakaod. Edasi liikusime tänavapeale kuna eile oli siin mingisugune tähtpäev pmt nagu teised jõulud. Kus kolm kuningat tulevad ja toovad lastele öösel kingitused ja kui nad tänavapeal oma nö aluste peal istusid, lastele lehvitasid siis viskasid nad neile komme ka.

Õhtul läksime esimest korda vanavanemate juurde õhtust sööma. Tore perekond aga siis kui sa vaatad et kõik istuvad lauas ja jutustavad omavahel viimastest sündmustest siis kõige enam võib soovida, et saaks ka omaperega istuda ja jutustada.

Ja õhtul hiljahiljahilja oli pidu ka, sain endaarust üle pika aja Hannaga ka kokku, missast et polnud teda ainult 24h näinud, tundus terve igavik. Nii hea meel oli!! Käisime pubis enne pidu ja siis liikusime edasi. Alguses oli pidu suht nö mage kuna vähe rahvast ja no olgem ausad, terve pidu pmt mitte keegi ei tantsinud. Me Hannaga kahekesi tegime vist hispaanlastele silmad ette kui pool  õhtut seal tantsisime nagu totakad.  Nelja-viie ajal liikusime kodusse ning ärkasime üsna vara, et minna vanavanemate juurde kinke avama. Just needsamad kingid mis need kuningad olid lastele toonud, ja oiii kui meeletult neid oli. Meile kingiti ka kommikarp, mis on tegelikult ülimalt tore, sest meeles on ikkagi peetud.

Kuigi mul on hea meel siin olla ja uut maailma avastada ja arvan et oskan hinnata seda pakkumist mis mulle antud on. Aga siiski Saaremaal on mu kodu maailma parim paik ja seda ei ületa midagi ja saan sinna 89 päeva pärast. Kõlab totakalt ja lapsikult aga kodu on kodu, mis teha. 
Üritan siin sisse elada näha ja avastada maailma ja ehk läheb aeg ka kiirelt. Sisseelamine on raske, pole kahtlusti. Aga aeg läheb edasi ja tegemisi tuleb ehk kindalsti rohkem

Teinekord teen ehk kodust ja omatoas ka pilte, seniks teile telefoniga klõpsitud pildid enne siiatulemist ja esimestes päevadest. Olge tublid.











2 comments:

  1. Hei, kuidas sa sinna Hispaaniasse said 3-ks kuuks niimoodi? :) mingi organisatsiooni kaudu?

    ReplyDelete
  2. Comeniuse projekti kaudu. Pmt nagu see kool siin Bagas ja minu kool on omavahel sõpruskoolid jnejnejne

    ReplyDelete