22 January 2013

Nädalavahetus / Prantsusmaa

Kogu nv veetsin seekord Hanna juures. Otsustasin sinna juba reedel minna, kuna eriti targemat teha ei olnud. Öhtusöögi sõin kodus koos Maria, Anna ja Jako seltsis ja peale seda liikusingi Hanna juurde.
Vaatasime õhtul veel koos Evaga filmi ning üpriski peale seda läksime magama, sest olime nii väsinud.

Laupäev, 19.jaanuar- läksin koju kuskil kahe ajal. Tegelesin natukene omade asjadega ning käisin pesemas ära. kella õhtupoole liikusin Hanna juurde tagasi. Esialgne plaan oli pitsat teha ja niisama lebotada aga vahepeal kutsuti meid Anna juurde, crepse sõõma/tegema. Suutsime vahepeal pitsa põhja kõrvetada ja poole tunni pärast olimegi seal. Jõdsime sinna juba selleks ajaks kui tainas valmis oli ja põhiliselt ootasimegi millal süüa saaks. Rääkisime, jutustasime, pildistasime ja jätsime Anna külmkapile veel ka eesti keelse kirjakese.
Kui teised hakkasid peo jaoks end valmis panema liikusime meie Hannaga koju tagasi. Paar päeva tagasi ostsime endale kohalikus hiina poest spray juuksevärvid. Puhtast lõbust, tahtsin Hannat musta peaga näha. Otsustasime oma värvipurgid tühjaks lasta! Nalja sai meeletult! Ja eriti harjumatu oli Hannat musta peaga vaadata, endale üritasin  natukene roosat tooni anda, aga ei jäänud eriti peale, vast sellepärast, et oma juuksed nii värvitud. Oma värvi sain ma kergelt peast maha, kuid hanna pidi oma juukseid kolm korda pesema. Lucky you!


Nädalavahetus oli üleüldiselt päris vihamne...


Iris ja Anna











Pühapäev, 20.jaanuar-  Magasime magusalt oma une kuni kella 12 täis. Hommikul skypesin veel emaga ja kella kolme ajal hakkasime liikuma. Plaan oli minna Spasse. Me tegelikult ei teadnud üldse midagi kus me lähme, kui ma peaksin mõtlema, et Spa. Siis tuleb silme-ette kohe Georg otsa Spa, või noh, Saaremaa Spaad üleüldiselt. Mingi hetk õeldi meile, et nüüd oleme Prantsusmaal. Jah, sõitsime Prantsusmaale, et spasse minna. Ja see spaa mis seal oli, ei olnud mitte midagi sellist, kus ma varem käinud olen. Esiteks, see asus reaalselt keset tühjust. Eesti keeles on hea võib-olla õelda, et keset pärapõrgut. Ma poleks elu sees uskunud, et sellises kohas võib mingi spa olla.
Kui keegi kunagi filmides on näinud, selliseid situatsiooni, kus suurelinna tüdrukud järsku kuskile nö kolkasse satuvad, ja imestavad kus nad on.. siis jah, sama tunne valdas ka mind tol hetkel.
Kuna ma tegelikult totaalselt nautisin seda aega mis ma seal veetsin, siis ma kaamerat ega midagi sellist kaasa ei võtnud. Kui keegi tahab uurida ja vaadata kus ma käisin siis toksigu googlesse sisse: les bains de llo.






. Esmaspäeval ärkasin ülesse koos suure seljavaluga, mis on mul tegelt siiamaani. Täna hullem kui eile. Kooli jätsin ka tegelikult sellepärast täna vahele, et alaselg on jube valus, et olen terve päev põhimõtteliselt lamanud voodis, siis on hea olla ja kuskilt mingi valu ei näpista. Tegelikult olen ma suur valu kannataja ja üldiselt ei nurise, aga see.. see on ebameeldiv.

No comments:

Post a Comment