18 February 2013

Barcelona, 1 päev

Reede, 15 veebruar- jõudsime Barcelonasse hilja ning seega tol õhtul ka midagi erilist ei teinud, kuna kõik olid nii väsinud.  Sõitsime metrooga Anna juurde ning  käisime kiirelt poest läbi, et õhtuks midagi süüa võtta.

Laupäev, 16 veebruar- Hommik algas kella kümne ajal tõusmisega, kiirelt käisin pesemas veel ning siis läksimegi juba linnapeale. Esimese asjana läksime parki, mis ongi vast Barcelonas ainuke park, mis nii kõrgel asub, ning millel nii imeline vaade on, et lihtsalt sõnadest jääb väheks! Inimesi ka oli päris palju aga pargis sai vähemalt jälle sellist vabamat loodust näha nagu ma Saaremaal harjunud olen!
Jalutasime tipust alla ning läksime edasi Park Güelli! Ka sammuti oli see väga ilus koht ja lihtsalt uskumatu, kui ilusaid asju saab mosaiigist teha. Peale pikka aega pargis ringi jalutamist ning pildistamist jalutasime edasi linna poole. Külastasime Apple poodi kus kõik tehnikatooted läbi näppisime ning suundusime lõunat sööma. McDonaldsisse.
Kui kõhud olid täis söödud suundusime shoppama ja sealt edasi läks aeg märkamatult. Kaotasime üksteist vahepeal ära ning siis kulus aega ka üksteise otsimise peale. Peale mitut tundi ühel tüüpilisel suurlinna shopingu tänaval shoppamist liikusike edasi Mercat de la Boqueriale. Ehk siis suur hoone, eesti keeles võib õelda ka, et turg. Sealt võis leida absoluutselt kõike. Ja kõik need shokolaadid, kommid ja puuviljad panid suu nii vett jooksma. Aga rahakoti huvide pärast piirdusin ainult  värskelt pressitud mango mahlaga/kokteiliga.
Kui turg oli üle vaadatud, siis hakkasime jalutama sadama poole. Vahepeal lasi Jako ennast ka paberile joonistada lasta.
Kui sadamasse jõudsime oli väljas juba üpris pime, aga seda parem. Sest see vaade ja kõik need paadid kokku, tuled jne oli lihtsalt nii imeilus. Nii mõnus oli uuesti mere lõhna tunda. Siin mägedevahel elades hakkasin juba puudust tundma. Aga nagu ikka on kombeks inimestele on siis 100% rahul ei saa kuangi oldud.
Sadamas oli ka üks suur ostukeskus, mille me oma viimaseks shoppamise kohaks ka jätsime. Sest peale seda olid kõik nii väsinud ja otsustasime koju ära minne. Kaubanduskeskuses teised ootasid küll uksetaga aga mina ise kadusin Leftiesesse ära. Mõnus pood kus on nii odavad hinnad. Aga järjekord oli see-eest nii pikk, et oleks võinud sinna isegi õhtustama jääda. Oma pool tundi ja rohkem läks sinna seismisele vast.
Liikusime uuesti metroo peale ning sõitsime koju. Õhtul tuli Anna juurde ka Laia (tema sugulane) ning Jenni ja Alba tulid ka ööseks. Juttu nalja ja naeru jätkus kuni kella kahe-kolmeni.

vaade Anna korteri rõdult, parema õla juures see valge hoone on Barcelona jalgpalli klubi koduväljak.

Nagu suurlinnale kombeks, siis tänavamuusikuid leiab ikka igast nurgast.

Park Güell- üks suurimaid arhitektuuri saavutusi Lõuna-Euroopas ning ka UNESCO maailmapärand. Arhitektiks on Antonio Gaudi. Ehk ka kõik järgmised piltid, kus on mosaiiki näha, on tema kätetöö.

hahahah, kui sa Albaga sõbrustad, siis on kindlasti ka olemas üks tsintsilja näoga pilt, kuskil peaks minust ka olema :D
Anna, Alba, Maria, Jenni

Barcelona õnnetoov sisalik. Kes pole sellega pilti teinud, pole Barcelonas käinud-seega 'must take picture'

Vasakult paremale: Anna, mina, Jenni, Alba

Apple poes lollitamas

Kuigi Bagas on karneval läbi, siis Barcelonas see veel kestis ja juhtusime ühte pisikest ronkkäiku nägema

la Boqueria- sealt võis kõike leida!!