12 February 2013

Karneval

Vahepeal läheb aeg nii kiirelt siin ja teinekord jälle nii aeglaselt. Kogu eelmise nädala meeldejäävamaks sündmuseks ja eelmise nädala kõige tähtsamaks sündmuseks oli karneval.  Maria oli ju ammu-ammu selleni päevi lugenud.  Ennem kui ma hakkan rääkima mis oli ja toimus siis annan teada niipalju veel , et homme tuleb veel üks päev koolis ära kannatada ning neljapäev-reede veedan ma Madridis ning reede-laupäev-pühapäev Barcelonas. Tõotab tulla lõbus!






Kuidas Maria mind hirmutada püüab :D

Laupäev, 9 veebruar- Uni jäi millegipärast üpris lühikeseks, ning kella nelja-viie ajal tuli Hanna siia ennast sättima. Ilmselget tütarlaps nautis seda aega väga sest veetis peegli eest kokku vast oma mitu tundi. Mul oli ka esialgu plaan meik näkku teha, päras allapoole kerides näete pilte, aga kuna mul oli igasugune karnevali ja pidutsemise tuju kadunud, ning kartsin ka, et see ei peaks tervet õhtut vastu ning otsustasin ma seda mitte teha.

Kella kaheksa ajal liikusime Anna juurde, kus teised end valmis panid. Natukene istumist ja jutustamist seal ning siis liikusime tänavale, kus toimus selline ronkkäigu moodi asi. Kui keegi mäletab, siis oli see üpris sarnane sellele, mis toimus siis kui oli kolmekuninga päev. Seekord oli aga autode järelhaagiseks midagi teemakohast ning seejärel palju inimesi kes olid end kõik ühtemoodi riietanud. Tegelikult siin ongi sellised suured grupid ja siis inimesed riietuvad end kõik üheks ja samaks. Näiteks see-aasta oli hulgaliselt hindusi, mesilasi, vange, minnid ja miki jne.

Peale ronkkäiku suunduti ühe hoonesse, mis asub täpselt kooli vastas, kohalikud peod tehakse ka tavaliselt seal. Ruumis oli  mitu pikka lauda, kus kogu külarahvas sai õhtust süüa, aga kuna selle eest pidi maksa kümme eurot ja söök polnud ka midagi erilist, siis otsustasime siiski tasuta kodus õhtust süüa. Õhtupoole liikusime aga uuesti sinna nö peomajja kus õhtust söödi ja siis hakkasid need grupid esinema, kes olid kõik end ühtemood riietanud. Kõik esinesid mingite tantsudega ja kui ma ei eksi siis iga grupp sai selle eest 100 eurot.
Peale seda oli pidu tants ja trall aga kuna ma ei tundud eriti end peoloomana sel õhtul siis paar tundi passisin kohapeal, et Maria saaks aru et minuga on kõik ikkagi korras ja siis tulime koos koju ära.




esialgu oli plaanis selline meik ka endale kostüümi juurde teha aga kuna ma olin nii laisk siis jäi ära


Tüdrukud riietasid end Katy Perry'deks muusikavideost Calfiornian girls
vasakult-paremale: Anna, Jenni, Maria, Alba, Elisabet, Celia










Pühapäev,  10 veebruar-  Ärgata tuli jälle üpris varakult. Suundusime ühele väljakule, mis minu kooliteele alati jääb. Seekord toimus seal riisifestival. Kõigepealt tantsiti rahvuslike tantse. Paljud meie tuttavadki tantsisid seal. Kuna ma ise olen ka Saaremaal rahvatantsu tantsija siis minujaoks oli see kindlasti väga tore elamus. Nägin kataloonia rahvuslike riideid ka ning tantse ka. Aga pean mainima, et minule meeldib minu kollane Muhu seelik ja kaerajaan ikka rohkem kui siinsed tantsud ning rõivad.
Ümberringi oli rahvast ka väga palju. Aga põhiline on see, et sel väljakul, kus tantse tantsiti, valmistati kataloonia traditsioonilist riisitoitu Paelja´t. Väga suures pannis. Kokku tehti seda 1000kg. Kui valmis sai, jagati seda tasuta linnarahvale. Seal on igasuguseid asju sees: riis, liha, karbid, kana,krevetid ja aedviljad.
Olen ka Paelja´t varem saanud ning pean mainima et väga suur fänn ei ole. Vanavanemate juures lõunat süües oli ka vanaema sellega arvestanud, et ma väga suur fänn ei ole ja küpsetas igaksjuhuks veel midagi muud, lisaks sellele, et väljakult tasuta Paelja´t sai. Väga armas!

Pilte on nüüd väga-väga palju nii et edu vaatamisel ja kohtume peale minu Madridi ning Barcelona reisi :)







Arnau oma tantsupartneriga





paremalt teine on Anna :)

See noor neiu on muideks ka meie Hispaaniakeele õpetaja. Èlia (Arnau nõbu)


Ka kõige väiksemad esinesid, kuigi nende tantsu ajal juhtus niipalju äpardusi, nt mitu korda jäid tüdrukud oma võrgust käiste pärast poiste särginööpidesse kinni  ning küll kaotati ka parnerid ära jne :D





Anna (Maria õde, et te ikka kahel Annal vahet teeks)


No comments:

Post a Comment