25 March 2013

Hannaga pildistamas

Reede, 22 märts- eluke Bagas on vaikne. Sel reedel oli aga üks ülisoe päev, et õues sai ilma jopeta oldud ja selline mõnus kevade tunne tuli. Otsustasime Hannaga pildistama minna, aga kuna mul pole praegu istu eriti kaameraette jääda siis pildistasin ainult teda. Ja seepärast ongi enamus pildid mu imekaunist Hannast. Samal ajal kui tegelesime pildistamisea jalutasime ka Baga läbi. Küll tuhnisime metsaall, mahajäetud majade juures ning jõeääres. Loodus on siin nii ilus! 
Nautige pilte...

...ahjaa. Ma veel mõtlesin, et kuna minu aeg siin kaugel eruroopa teises otsas hakkab vaikselt otsa saama, siis äkki teeks ühe postituse veel kus saan vastata teie küsimustele. Kui teil üldse midagi küsida on minu enda elu või olu kohta või hispaania või ükskõik mille kohta. Aga igastahes, kui midagi on mis huvitab siis jätke vabalt küsimused alla kommentaaridesse, mida rohkem seda sisukam postitus!?

























1 comment:

  1. Kuidas Sulle Hispaania elu meeldib? Oled sa paljude inimestega tuttavaks saanud? Keda/mida sa igatsema jääd?

    Ps! Kell on alles 1:53 ja ma lähen juba magama.

    ReplyDelete