02 April 2013

Manresa/ Pakkimine

Jaaaaaaa, lennuki peale istumiseni on jäänud vähem kui 48h ja istun siis praegu oma toas nig üritan pakkida. Olen oma asjad kõik ilusti kotti ära surunud ja kaal näitab et ainult 14kg. Ma ei tea kas uskuda või mitte. See kott ei saa nii kerge mul olla :D

Anyway, tuju on hea ja homme ehk veab viimast korda kooli ka, et teistega hüvasti jätta. Albaga jätsime täna juba hüvasti, sest ta läheb homme Tšehhi. Ja tegelikult ma ei oskagi enam midagi rääkida, sest mitte mingi äraminemise tunnet üldse ei ole. Mitte mingeid tundeid üldse pole....


Praegused pildid on aga Manresast kus käisime eelmine teisipäev oma pakke posti panemas ja peale seda sai õhtuni aega surnuks löödud.
Neljapäeval lennuk lennuk lennuk ja Eestisse peaksime jõudma täpselt südaöösel. Seal omakorda hotelli magama ja reede hommikul 11.40 bussiga Saaremaa poole! Ja kui olen Saaremaal sisse elanud, siis on plaanis teha veel üks postitus. Hispaaniast üks suur suur kokkuvõttev postitus... praegu aga usun, et siinselt mandrilt on see viimane!!!
________________________________________________________________________________________________________
Kell on 0.43. Kott läheb aina raskemaks ja raskemaks ja sain juba peaaegu lõpule. Siis panin jope nagisse ja avastasin, et jope all on föön-seega tuleb kott uuesti lahti pakkida ja see kuidagi sinna vahele suruda



No comments:

Post a Comment