04 March 2013

Jako sünnipäev perega / Just Dance 4

Reede, 1 märts- kuna vanemaid meil nädalavahetustel kunagi kodus ei ole, tähistasime Jako sünnipäeva koos perega reedel. Sellele eelnev hommik oli minujaoks üks üliüli veider päev. Tegin endaga sellise katse, et kuna hommikuti on mul väga raske ülesse ärgata, siis püsisin terve öö üleval ja olin hommikul valmis kooli minema! Väga hull polnudki :D
Kella kolme-nelja aeg on kõige raskem. Vähemalt sain koolis käidud oma kaks tundi ja siis tulin koju magama ja magasin kuni kella kuueni välja. Ärkasin ülesse, tegin padjanäo korda ja siis varsti oligi aeg sööma minna. Ja kuna siia piltide peale on jäänud ka kõrvalisi isikuid, ehk siis mõned minu hispaania perekonna liikmed, siis saan nemad ka enam-vähem teile lõpuks ära tutvustada. 
Jakol oli muide kaks sünnipäevapidu aga teisest järgmine kord.

Pluss ma lisan siia lõppu veel mõned pildid mis on eelmisel nädalal Nuria sünnipäeval tehtud, kui peale õhtusööki käisie üleval-korrusel tädi ja onu juures Just Dance mängimas. 
Tahtsin need pildid ka lihtsalt kuskile ära panna!
Iseenesest mängida oli väga tore, kui neli tantsu järjest teha siis oli palav nagu saunas, nüüd oleme seda oma kaks kolm korda veel mängimas käinud.



Maria kõrval vasakul on isapoolne vanaisa
parempoolsel pildil Jako selja taga on vanaema

vasakult paremale: Diana, Yolonda (Diana ema) ja Maria
Facu vingumas selleüle, et Jako ei oska kooki lõigata, tema peakohal on Anna ja Anna kõrval paremal on Nuria







minu hispaania ema


ja siia hästi lõppu lisan teile kadeduse tekitamiseks veel jäätise oreo küpsiste tükkidega ja maasikaid.. mmmmmm

2 comments:

  1. Aah, ma jumaldan su blogipostitusi. Nii palju ilusaid emotsioone. :) Nii hea lugeda. :)

    ReplyDelete
  2. aaah, suur aitäh sulle! Ma just paar päeva olengi mõelnud kas keegi ikka loeb ja tunneb röömu! suuur kallistus

    ReplyDelete