05 March 2013

Jako üllatuspidu

Laupäev, 2 märts- hehehe, esialgu ma mainin kohe ära kui imelik on juba märts kirjutada. Aeg läheb niii kiiiresti. Alles oli nii, et siia tulekuni oli 29 päeva, nüüd on aga kojuminekuni 29 päeva.
Laupäeval tähistasime Jako sünnipäeva sõprade keskel. Mitte suurelt, vaid tagasihoidlikult ja vaikselt. Ega siin tegelikult palju inimesi polegi kellega nõnda tihedamini läbi käime. Teada ja tunda võime küll aga see pole see sama.
Plaanisime seekord siis Jakole üllatuspeo. Ma ei oska nüüd tema eest ise rääkida, et kui üllatunud ta oli ja kas talle meeldis vms, aga ma usun et ta jäi rahule! Sest minul oli küll tõsiselt tore õhtu.
Meeldejääv oli eriti see hetk, kui Mariat enam kodus polnud ja me pidime Hannaga varem peopaika minema. Kuna ma midagi Jakole õelda ei osanud, et kus lähen siis lihtsalt jooksin kibekiirelt tema ukse eest läbi ja tormasin välisuksest välja, endal kingid käes ja kleit seljas.
Õhtu möödus jutustades, süües ja mängides. Teised liikusid kella ühe-kahe ajal pubisse meie hannaga tulime aga koju. Siis kulutasin tund aega Hanna veenmisele, et ta minujuurde ööseks jääks. Aega võttis aga asja sai!!! Jutustasime pikalt ja nelja ajal tulid teised koju!













sünnipäeva lapsega 

Hanna, Arnau, Jako, Maria






muide, esimese hoobiga ma ise ka tähele ei pannud, et Arnau pildil on, sest tegelikult orginaalil teda pole, Anna photoshoppis ta peale. nice job :D

selle mänguga selline lugu, et kõige alumine on silmad kinni ja keegi paneb end tema peale pikali. See kes aga kõige all on peab ära arvama, kes tema peal on, kui arvab valesti, siis ronib veel keegi otsa. Mina selle hunniku all siis kannatamas :D



Alba, Maria, Hanna, Arnau, Jenni, Anna, Iris, Jako, mina

No comments:

Post a Comment