20 April 2013

Look Kool 2013

Te vist kõik teate, et kuna ma käisin Hispaanias siis seeaasta ma ei osalenud oma kollektsiooniga. Kui ei teadnud, siis nüüd teate. Kusjuures, seeaasta ei olnud mul üldse nii kahju ja ei jäänud kripeldama see hingele. Mulle tundus, et tänavune aasta oli kuidagi igav ja asi hakkab natukene magedaks jääma. Võib-olla on asi selles, et kõik nö suured tegijad on ära läinud juba ülikoolidesse jne. Ma ei oska seda niimodi kirjeldada, aga kuidagi mage oli... ning selleaastane Granx Prix võitja ka eriti üllatuseks ei tulnud, eks seal polekski kellegile muule seda anda olnud.
See-eest käisin ise ikka publiku seas vaatamas ja ennem tegutsesin natukene lavataga stilistikaga. Nimel tänavune õhtujuht Hanna Martinson kandis õhtu jooksul erinevaid komplekte, mis aastatega on silma jäänud ja üheks komplektiks oli ka minu Leprosti komplekt. Seesama millel sarved seljas on vms. Ja kuna minu komplekt oli ka esimene siis kuna seelik oli tuttava käes ja sain selle tagasi natukene kortus pool tundi enne ürituse algust, siis Hanna läks lavale põhimõtteliselt kohe triikimisraua alt :D
Küll oli aga tore kõik oma tuttavad ära näha kes eesti ja maailmapeal laiali on juba. 



No comments:

Post a Comment