29 June 2015

MÜÜGIKS VOL2

Teate kui raske mul tegelikult alatasa kapist riideid välja tõsta on. Silme eest jookseb läbi see 'hetk' kui ma selle rõivakese leidsin, ja nii vaimustuses olin. Kuidas ma seda esimest korda kandsin või proovisin, ja kui hästi ma end tundsin! Ja siis tuleb selline lahkuminek või kapipõhja unustus. Oeh..
Aga uusi asju tuleb alatihti peale ja vanad mattuvad kuidagi selle kuhja alla ära. Ja kappi lihtsalt need uued ilusad asjad ei mahu. Seepärast otsustasingi teha kapipuhastuse (jah jälle) ja otsida omanikud oma vanadele headele rõivastele.
Nagu ennegi, kui leiad miskit meeldivat, anna mulle teada facebooki isikliku konto või fännilehe kaudu!

MUST SAMETIST KLEIT MÜÜDUD

 MUSTRILINE JUMPSUIT 8
 MUST PLUUS 7
 NARMASTEGA TOP MÜÜDUD
 MUST/VALGE KAMPSUN 7
 HALL KAMPSUN 5
 LÕVI PLUUS 10
 PALMIKUTEGA KAMPSUN MÜÜDUD
 VALGE KAMPSUN 7
 HALL TASKUTEGA KAMPSUN/TUUNIKA 5
 MUST PEHME KAMPSUN 7
 VALGE PEHME KAMPSUN MÜÜDUD
 VALGE PLUUS 5
 HALL/VALGE SÄBRULINE KAMPSUN 5
 MUST SUVEKLEIT MÜÜDUD
 SININE SEELIK MÜÜDUD
 TUMESININE SEELIK 5
 KOOTUD SEELIK MÜÜDUD

No comments:

Post a Comment