20 July 2015

KLEIDIFANAATIK

Teate, tegelikult ma tahaks ühte katset alustada. Nimelt nooremana pidevalt mõtlesin, et võiks olla mingi interneti lk või saade, kus tellitakse neid Topshopi asju ja igast muid asju mida suurelt reklaamitakse. Kas siis telekas või mujal. Ja siis tehakse tegelikult rahvale selgeks kas see antud toode ongi nii hea nagu reklaamitakse või on tegu puhtalt sõna otseses mõttes rämpsuga.
Nooo... põhimõtteliselt mul oleks nüüd võimalus seda asja proovima hakata, aga seda hoopis netiriietega. Nimelt Romwe'ga. Tahaks hakata sealselt kraami testima, kas on nii lahedad ja paljulubavad nagu piltidelt ja ettekujutlustes. Kas tõesti tasub netipoodidest ja hiinast asju tellida jne. Esimese sammu sain ma neil läbitud, nüüd pidin mingisuguse omapoolse riietevaliku postituse blogisse postitama, et nad saaksid vaadata kui palju klikke ma päeva jooksul saan vms. Sellepärast kutsungi teid ülesse, et kel vähegi huvi mo katsele hoogu anda siis võite täna ja homme ikka blogile mitu korda klikata. :D
Ma ei taha seda enda kasuks teha. Mõtlesin, et kuna nende suurustega on nii nagu on, siis asjad mis on mulle väiksed või suured jagaksin täitsa tasuta Teile, blogilugejatele laiali! Niiet põhimõtteliselt oleks win-win olukord. Teil tuleb siis ainult loota, et mõõtudega puuse panen ja saategi tasuta asju! Ning mõtlesin isegi, et lasen teil mingisuguseid tooteid välja valida mida tellida ja nö päriselus näidata siis kui ma sinnamaani üldse jõudma peaksin.

Valisin siis välja seekord ainult kleite. Pükse ma väga enam ei armasta, koolis ja mujal käin ka enamjaolt seelikute või kleitidega. Ilmselt on asi selles, et peale haiglst kojutulekut ei ole ma eriti mugavalt end oma pükstes tundnud. Ja olgem ausad, seelikud ja kleidid on ikka kordades lahedamad, naiselikumad ja ilusamad!



Kuna nendepoolsed tingimused olid ikka igale asjale lingid ka juurde panna siis seda ma pean ka tegema siis ärge laske sellest end häirida aga need olid siis minu nö 'test' valikud.

No comments:

Post a Comment