10 August 2015

FROOSH SMUUTI / ESIMENE OSA

Ma olen tänast seda postitust kibelema kirjutanud nädal aega. Ja loodan, et saan kõik selle kirja mida endas pikka aega hoidnud olen.
Alustame sellega, et mäletan kuidas ma esimest korda avastasin ennast seismas Selveris puuviljade/juurviljade külmleti juures ja seal silmitsemas tohutult ligitõmbavalt lahedaid jooke. 
Ei, mul ei olnud aimugi mis tootega on tegemist, või millise maitsega need on. Ja see hind peletas ka esialgu ära. Võtsin prooviks kõige kõige väiksema pudelikese. Mäletan, et selleks oli mango-apelsiini mini versioon. No ikka tõsiselt tõsiselt mini, mitte see mida ma teile täna näitan. Jõudsin koju ja korraks unustasin selle külmkappi ja avastasin taas selle hommikul. Tegin lahti ja kallasin tassi ja mõtlesin endamisi, huvitav mis asi see küll nüüd on.  Võtsin söömu ja issand millised maitseelamused ma sellest esimesest söömust sain. See puhas puuviljade imeline maitse. 

Olen end paar korda ikka ja veel avastanud seal leti ees seismas. Ja isegi pikka aega. Aga ikka ja jälle olen haaranud samasuguse pudeli nagu juba maitsnud olen. Ma ei ole lihtsalt suur selline ''ah ma tahan proovida ja ostan selle hoopis'' vaid enamus ajast lähen kindlate maitset peale välja. Vot seda külge ma endas püüan arendada ja uusi maitseid mekkima hakata. No praeguse seisuga olen näiteks spinatit hakanud sööma! 

Kuna ma olin oma esimesse Frooshi nii armunud, siis kirjutasin neile oma imelisest ja elamusrikkast kogemusest ja omaltpoolt saatsid nad mulle kõik oma 8 erinevat maitset, proovimiseks. Seda ma ka teen. Ja jagan selle postituse kaheks, Esimene ja teine osa. Praegu näitan teile täis pudelikesed ära ja jutustan juurde ja teises osas tutvustan teile siis omaltpoolt koostatud top kaheksat.

Kuna ma nädal aega pole lubanud, endale ühtki pudelit lahti teha, kuna pildid olid tegematta ning tühju pudeleid oleks ikka veitsa nadi ja tobe näidata olnud. Siin nad nüüd on kõik kaheksakesi reas. Üks ilusam kui teine!


Ma ei taha teile siin müügimehena kõlada ja nö jama pähe määrida, aga räägin tõsiselt enda kogemusest ja tunnetest. Froosh on ainus tõeline smuuti, mida poest osta saab. Muidugi saab ka kodus smuutisi teha ja juua, aga neil on lihtsalt niipalju lahedaid maitseid kokku pandud mille peale ehk eales ei tulekski, et lihtsalt peab kõik ära proovima.

Mis asi see Froosh siis õigemini on? Froosh on smuutifirma mille nö peakontor asub Rootsis. Nende üks suur põhimõtteid on, et pool jookides olevatest puuviljadest jõuab pudelitesse arengumaadest, kus asuvaid farme nad ise regulaarselt külastavad, töötades külg külje kõrval farmeritega Aafrikas, Aasias ja Lõuna-Ameerikas. Aidates sellega omakorda arengumaade arendamisele kaasa.
Nad ei lisa oma smuutidesse vett, mis teeb küll nende hinna natuke krõbedamaks kui muidu teistel samalaadsetel toodetel. Aga sellel on ka oma positiivne pool. Kõik mis nende jookides on hoolikalt valitud kvaliteetsed, ning purustatud viljad. Eriti võin siia näiteks tuua selle, et paar päeva tagasi käisin Rimis ja seal külmkapis jäi silma mingisugune tundmatu smuuti, aga selle kogu viljaliha oli pudeli põhja vajunud nii et veerand oli viljaliha ja kolmveerand lihtsalt kollakat vett. Mul on kahju, et ma sellest teile võrdluseks pilti ei teinud, aga kujutage ette kui vastumeelne oleks sellist toodet juua, veelvähem osta. Lisaks sisaldab üks pudel ka kaks portsu viiest päevasest puu- ja juurvilja vajadusest. 

Kui ma esimese smuuti ära jõin käisin ma isegi nende kodulehte lugemas ja nende kõik mõtted ja vaated on nii viis pluss, et ma ei hakka siin totaalselt tõlki mängima vaid keda see kõik rohkem huvitab, saab lugeda nende ingliskeelset kodulehekülge siin.

Aga siin midagi ka teile, Froosh andis mulle kaasa kolm smuutit mis ma nüüd teievahel välja loosin. Ehk tulemas on esimene Blog by Hedi Kereme giveaway. Mõtlesin, et maitsed jätan teile üllatuseks!
Kuidas loosis osaleda ja kolm tasuta smuutit saada, seda vaata järgi facebooki lehelt!


No comments:

Post a Comment