13 August 2015

MOTIVATION WALL

Tahan teile täna näidata ühte pisikest pisikest nurgakest oma toast, kuid väga suure tähendusega. Nimelt on selleks minu ''motivatsiooni sein''. Olen sinna kokku kogunud kõikse kallimad inimesed ning riputanud nad seinale ülesse. Inimesed, tänu kellele olen siin ja kes elavad minuga koos läbi kõik rõõmud ja pisarad mis elul mulle pakkuda on. 
Nende vahele olen riputanud mulle nö jõudu ja jaksu andvad laused ja ütlemised. Lihtsad ja lühikesed, aga alatihti koputavad seljale ja viskavad põidla püsti ja meenutavad, et kõik on okei. Ja kõik saab korda. 


Vahepeal ma üldse ei sallinud musti pidiraame oma toas. Aga praegu, sinna nurka sobivad nad nii hästi. Ja peale selle, et raamid olen mustad ostnud, või mustaks teinud, olen otsustanud ka must/valgete piltide ning mustade taustade kasuks. Seob kogu komplekti kuidagi ühtseks kokku.

Minu lemmikuteks lauseteks on siis:

''Your hardest times often lead to the greatest moments of your life. Keep the faith. It will all be worth in the end.''

''For what it's worth: it's never too late to be whoever you want to be. I hope you live a life you're proud of, and if you find you're not, I hope you have the strength to start over again''

''You've got to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had. Always forgive, but never forget. Learn from mistakes, but never regret.''

''You don't find love, it founds you. It's got a little bit to do with destiny, fate and what's written in the stars.''

''A smooth sea never made a skilled sailor.''

Aga hei. How about you? Kas ma olen ainuke, kellel selline kiiks ja nö 'altar' on või kuidas Teil?



2 comments:

  1. Nii mõnus seinakene. Olen pikemat aega mõelnud ka endale selline sein koju teha- isegi koht on täitsa olemas- aga pole mõttest kuidagi kaugemale jõudnud. :(

    k2rtu.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis tuleb end kokku võtta ja asi ära teha. Ja hiljem lihtsalt imetleda tulemust! :)

      Delete