02 August 2015

OUTFIT / CHITCHÄT

Ma pean siiski üsna tähtsaks, et blogides oleksid ilusad ja kvaliteetsed fotod. Aga kuna ma ei ole ammu oma kaameraga väga sõber olnud (sinna hulka arvestades ka mälukaardi kaotus) siis paratamatult pean siia ikkagi telefoniga tehtud pilte teile panema. Ikka otsin oma mälukaarti ja loodan, et leian!
Piisaval pikk vahe on ka eelmise jutuajamise vahelt juba. Aga mis siis vahepeal toimunud. Tahtsin vahepeal juba siin kiruda kui tüütu on nende netipoodidega, et käsevad, poovad ja lasevad. Et tee seda, seda ja seda, ja siis me saadame alles sulle midagi. Tegin isegi mustanditesse blogiposti valmis, mida enam vist avaldada ei ole mõtet, sest reaalselt PÄEV hiljem, saatsid nad mulle ise kirja ala tekstiga ''leidsime sinu blogi googlest, kas tahad tasuta kraami''. Aga, siiski head uudised ka, mõlemast netipoest millest teile siin vatranud olen, on üks asi teel. Esialgu lubasid nad mul ainult ühe välja valida ja siis edaspidi vast rohkem.
Pildimaterjalist niipalju et pildistasin ülesse ühe oma outfiti kompleti, mida kunagi linnas vist kandsin kui asjaajatamist oli.



No comments:

Post a Comment