14 August 2015

TÜÜTUS / MUUD JUTTU

Ma tõepoolest loodan, et see tüütus Shein ei käsi mul hakata iga kord peale pakisaatmist mingit wishlisti tegema. Ehk on praegu ainult alguse asi. Aga noh. Ma ei ole kindlasti ainus keda netipiltidega õngeotsa suudetakse tõmmata, sest ilusaid asju seal leidub. No, vähemalt pildi peal on ilusad. Praegu tõmmatakse mind nendega teadlikult lõksu. Naljakas on alati see, et kui ma ise netist riideid vaatan siis mõtlen alati seda hilpu enda seljas nii nagu ta seal pildil on või tolle naise/mannekeeni seljas. Silmeees lihtsalt mannekeeni või modelli pea minu oma vastu vahetatud. Haha, pärast saand kindlasti vastu näppe, aga uudishimu on nii suur, et palun kannatage see viimani niisama riietest pildikollaaz ära. Hilpudest mida mul ei ole ja teil ilmselt ka mis asuvad kuskil virtuaalmaailmas.
Ma ise neid alatihti blogidest vaadata ei viitsi, aga ma loodan, et see jääb tõesti tõesti viimaseks.
Sest see ei ole üldse minu stiil mingeid olematuid asju siia teile näitamiseks ülesse riputada.


1.SIIT / 2.SIIT / 3.SIIT / 4.SIIT / 5.SIIT

Natuke muud juttu ka, käisime eile õdedega Tõnis Mägi kontserldil "Hetk". Ilus ja tore oli ja paari laulu taustal pidasin sobivaks ikka nutta ka. Sutsu lühikeseks jäi see minu arvates, mis sest, et peastaar ise kutsuti veel kolm korda tagasi. Peale seda sõime Castellos ja seekord võtsin Itaalia pärase burgeri. Kui ei eksi siis seal oli sibul-kaste-salat-tomat-100% loomaliha pihv-sinihallitusjuust. Isiklikult võin õelda, et minu arvates oli see tõsiselt hea aga ka kuna magaustoidu valik on seal suhteliselt kidur, siis seetõttu liikusime edais Chameleonisse midagi magusat hamba alla pistma.

Ja paar päeva tagasi käisin üht oma suurimat hirmu veel külastamas-hambaarsti! Ma olen olnud suhteliselt lohakas seal käia, aga asi läks hoopis hoopis kergemini kui arvasin. 1 auk ja soolapuhastus+kaariese eemaldamine. Kuna seekordne visiit ei olnud nii pikk siis tagasi lähen just ennem natuke sünnipäeva ja siis on auguparandus ja tagahammaste soolapuhastus. Issand kui hea pärast seda külastust olla oli. Kuidagi nii suur ja uhke tunne, aga asi mille ületasin oli tegelikult nii pisike ja pea olematu! 


No comments:

Post a Comment