14 September 2015

KÕIK ON UUS SEPTEMBRIKUUS

Heya, olen mõnda aega taas eemal olnud. Käisin Tõnis Mägi kontserdil, viisin läbi jukude-juhanite laagrit. Alustasin taas oma kooliteed ja kes instagramis silma peal hoiab see teab, käisin 9 päevasel perepuhkusel Itaalias. Nautisin seda nii väga, et raske on sõnadesse panna. Soojad ilmad, rand, imeline vesi ja vabadus. Arvan, et kui mingi aeg piltidega viitsin rohkem tegeleda, siis panen mingisuguse 'mälestuste' portsu siia ka.
Kahe viimase pakiga läks ajaarvestus tiba nihu. Eespool olevat halli kleiti mis on pärit SIIT ja beeze kingi SIIT tahtsin esialgu kanda 1.septembril. Aga täpselt 1 minut enne aktust tuli sõnum, et pakk on kohal, seega pidin oma enda kapivalikuga leppima. Kleit on mõnusal soe ja pikk, ideaalne sügiseks ja kingad sammuti nii lahedad. Seekordsete pakisisudega olen rohekm rahul kui eelmistega.




Teise pakki valisin mingi klassikalise lihtsa kleidi SIIT, mida koolis kanda kuna pükse enam eriti ei armasta. Üks päev käisin linnas ja panin teksad jalga, ja tulin koju 15 min hiljem, sest lihtsalt nii ebamugav ja vastik oli olla (muidugi mul oli veel kõrge kaelusega ja pikkade varrukatega pluus ka, sest kurk valutas ja ei tahtnud tõbisemaks jääda)
no õmblused siit sealt natukene tolgendasid, aga muidu pole üldse viga, pikkus kena ja...
Aga muidu... vaadake kui kiiresti aeg lendab. Ma saan kohe kohe juba 19 ja kohe kohe on ju aasta 2016. Kuhu see aeg kõik kadunud on? Millal ma nii suureks sain?






No comments:

Post a Comment