03 October 2015

FROOSH / PART II

Vanasti ma tegelesin ikka hommikust õhtuni spordiga ja aeg sai sellega sisustatud. Aga kuna spordi tegemine ei ole enam selliste tegevuste seas mis mul saja protsendiliselt hästi õnnestuksid olen leidnud muud väljavaated. Organiseerimine, organiseerimine ja planeerimine. Ja kõik muud tegevused kus saan käte jalgadega kaasa lüüa. Ühesõnaga, kuna ma pudeliski paigal ei püsi siis olen käed jalad tööd täis kooliüritusi organiseerinud ja muid asjalike asju ajanud.
Aga.. te vist mäletate, et lubasin kord kui kõik smootid maitsud räägin teile ka mis mulle meeldis ja mitte!
Siinkohal suur aitäh ja kummardus Frooshi tiimile, et nad viitsivad ikka mu järgi oodata ja olid mulle lahkesti nõus maitseid jagama!
Oma lemmikud siiski ei muutunud aga sain niipalju erinevaid maitseid mekkida. Nii ülihäid kui ka selliseid mis väga minu cup of tea ei olnud. Aga sellepärast ongi neil oma väikse valiku kohta tegelikult midagi kõigile. Kes eelistab magusamaid või hapukamaid või kibedamaid või mis iganes kellegile meeldib! Frooshil on kõike! Absoluutselt kõike ja ma usun, et ei ole olemas inimest kellele ükski smuuti ei maitse.
Olgu, hindasin oma võimeid alguses liiga üle ja järgekorda ma neid panema ei hakka vaid kirjeldan maitseid oma maitsemeelte ja eelistuste järgi.
Aga teate mis positiivne veel on, kõike klaasist purke saab ju pärast taaskasutada. Kes teeb neisse mahla või kes varustab end sinna sisse mõne enda tehtud smuutiga. Valikuvariante on palju!

 Igastahes (trummipõrin...) alustame!


Maasika, banaani, guava- Kui ma neid koostisaineid esialgu lugesin, mõtlesin purgi käest panna ja midagi muud võtta. Tundus kuidagi liiga magus kombinatsioon olevat. Aga lahti keerates ja maitstes oli hoopis minu üllatuseks tunda hoopis sellist mõnusat hapukat maitset mida ilmselt tekitas guava. Kuna see oli ainuke tundmatu maitsega puuvili. Maasika maitse ei käi üldse üle nagu eeldasin ja on mõnusalt vedel mitte liiga paksu konsistendiga.
Spinati, kookuse- Värv on olgem ausad, natuke eemaletõukav. Maitsel iseenesest pole hullu. Aga esialgu nuusutades (mul on loll komme asju ennem nuusutada) oli lõhn selline naljakas ja veider. Ehk lihtsalt uus ja tundmatu. Ühesõnaga. Ma jõin ära pool ja õde teise. Talle maitses rohkem kui mulle.
Mustikas, vaarikas- Mõnus metsmarjade maitse. Üks esimesi mille tühjendasin paari minutiga ega raatsinud õdedele mekkida anda. Hästi sarnane kodus tehtavatele smuutidele. Lihtne ja võluv ja maitsev.
Mango, apelsiin- See oli ka esimene smuuti mida ma poest ise ostsin. Ja siiani üks mu lemmikumaid valikuid. pole liiga magus ega liiga hapu.
Virsik, tähtvili- Hästi sarnane mango-apelsiini smuutile. Nii mõnusalt värske ja troopiline maitse, Sammuti mu üks kõige lemmikumaid.
Ananass, banaan, kookus- See pidavat olema tavalise eestlase lemik. Mulle kahjuks see ei meeldinud. Ananassi suur fänn olen muidu aga selles ta ei maitse hästi. Kuidagi liiga magus. Võib-olla oli see hoopis kookus mis mind häiris aga õele ta sammuti ei maitsenud. Liiga magus. Hindeks 2
Apelsin, porgand-ingver - See on hetkel üks nende uuemaid smuutisid ja olen kuulnud hoiatusi, et tegu on väga vänge joogiga. See hirmutas esialgu täitsa ära aga minu südant ta ei võitnud. Kuidagi selline liiga tervav.
Mustsõstra, peedi- Üldiselt hapukas aga midagi oleks samas nagu puudu. Äkki vaarikad või midagi sinna kanti. Üldiselt täitsa hea ja julgen soovitada. Meenutab natukene ploomimahla.

No comments:

Post a Comment