08 January 2016

MIDA TOOB 2016 MULLE?

Hei-hei! Ma loodan, et teil kõigil möödusid jõulud ja aastavahetus imeliselt. Mina sain vähemalt kodus olla ja seda nautida nii oma sõprade kui ka perekonnaga. Ja see ongi ju nende 'pühade' juures kõige tähtsam?

Viimased paar kuud on üldse kuidagi liiga head olnud. Tunnen end elavamana kui kunagi varem ja pea-aegu et alati on miskit teha ja kuskil olla. Võiks isegi öelda, et põlen kiire ja ereda leegiga.
Aga natuke tähtsat ja realistliku juttu ka? Ma pole ammu oma tervisest teile midagi rääkinud. Igastahes võtan ühe suure hingetõmbe nüüd ja vuristan teile siis kõik ühe korraga ette. Lähen nüüd varsti-kohe-täpselt veel teadmata ajal Tartusse kaheks kuuks luuüdi siirdamiseks. Mis see mulle siis ette näeb? No umbes kaks kuud haiglas olemist. Samamoodi isolaatoris nagu ennem ja seekord 0 külastusteta. Sellele eelneb keemiaravi oma luuüdi/immuunsüsteemi maha surumiseks ja kõik sellega kaasatulenevad lõbud.
Aga see on praegu kuidagi kergemini seeditavam. Sest ma tean ju ette, et lähen. Ja tean, mis põhimõtteliselt toimuma hakkab. Ja tean umbes kaua ma pean sees olema. Ja ma olen saand end selleks siin kodus ette valmistada. Muidugi reaalsus jõuab vast kohale siis kui ükspäev oma jalad Tartu haiglasse sisse vean. Aga siiski...
Kooli ma seekord pooleli ei jäta. Praegune plaan on seal ikka asju edasi teha ja tuleb vaid loota sellele, et mul energiat ja jaksu jagub. Igastahes mis siin ikka halada. Selg sirgu vastu ja siis saab ka ehk selle etapiga siin elus ühelepoole! Seniks lõbutsen kuni saan ja elan täiel rinnal! Lumi on maas ja saan ka veel isegi talve natuke nautida. Ahhh, üks lemmikuimaid helisi on lihtsalt see kuidas lumi saapa all raksub ja krigiseb!!

Suur aitäh vist tüdimatutele hiinlastele kes on oma viimase paki sisust pilte mult tahtnud juba piinlikud viimased kolm kuud.. Igastahes parem hilja kui mitte kunagi ja siin nad on! Aaaa.. kusjuures too narmastega kott on puhta H&M toodang. Logo sees ja sõbrannal on täpselt samasugune kott, et saime võrrelda ja täiesti identsed - WIN!


Kleit SIIT / Kampsun SIIT / Kott SIIT / Vest SIIT

2 comments:

  1. Juhuslikult leidsin su blogi, miks sa haiglasse lähed? Kas sul on vähk? Sorry kui isiklik küsimus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, vähki mul ei ole. Aplastiline aneemia, blogi varasemates postitustes olen sellest rohkem kirjutanud :)

      Delete