11 March 2015

ÜTLE SEDA VALJUSTI / ELLUJÄÄMIS KOMPLEKT

Jah! Jah! Jah! Mäletate, paar postitust tagasi mainisin, et tahaksin kapivahelt nooremas eas saadud molberti välja võtta ja lõuendi osta ja maalida! Ütlesin seda ka valjusti! Ja sõnadel on vägi ja jõud ja sada muud vahvat asja.  „Kui Mohammed ei tule mäe juurde, siis tuleb mägi Mohammedi juurde”. Sel puhul siis kui Hedi ei tule molberti juurde, siis molbert tuleb Hedi juurde. Otse Saaremaalt.
Ma olen parasjagu nii elevil ja samas nii hirmul, et see tühi lõuend ja uued värvid sisse ristida. Kui julguse kokku võtan hakkan plätserdama! Aga ma pidin seda rõõmu teiega jagama. 


Hommikud on ikka sellised, et oeh jälle uus üsna samasugune päev ees. Mitte negatiivses mõttes. Lihtsalt, tüdimus?
Vahepeal jäi mul füsioterapeut ka haigeks ja siis otsustasin oma trenni tundi teha hoopis sellega, et lähen saadan õe ära minnes alla ja tagasi tulen trepist. Trepp viis küll ainult seitsmendale korrusele ja sealt edasi pidin üheteistkümnendale edasi liftiga tulema. Aga! Haha, mu jaks ja jõud on ikka päris alla käinud. Pulsi võttis see trepist kõndimine nii metsikult ülesse, et selle maskiga oli ekstra raske olla! Aga positiivse poole pealt oli see hea, et jalad ei ole ära unustanud, mis liigutus on trepist ülesse astumine. Kartsin pigem seda just, et kuna enamus ajast olen tasasel pinnal ja ronimist ei ole siis tundub trepist ülesse minemine eriti naljaka ja vööra liigutusena. 
Kuidagi ma oma päevi siin õhtusse veeretan ja õhtu lõpuks olen ikkagi tänulik selle eest, et üks päev on taaskord üle elatud ja üks päev koduni lähemal! Päevad on küll ühesugused aga tunne on päeva lõppkokkuvõtet tehes ikkagi hea! Et liigun õiges suunas ja kõik hakkab lõpuks paremini minema. Samas rõõmustada ja kisada väga ei julge.


Muideks, üritasin siin ükspäev ennast välja tantsida, selle vasakpoolse loo saatel. Võhma tõttu ma ei pidanud kogu laulu vastu aga ehk kellelgi teisele annab see samasuguse positiivse ja särtsu täis tuju nagu mulle! Kes eelistab rahulikumat varianti siis parempoolne versioon on ka super hea! 

No comments:

Post a Comment