16 June 2016

EKSAMITEST

Ahhh, mõni minu eksam läks üsna pekki. Mõne kohta arvasin, et läks totaalselt paremini ja mõne kohta, et palju kehvemini kui tegeliult. Mõne tulemuse peale valasin pisaraid ja mossitasin pool päeva ja siis mõistsin, et kurat need eksamitulemused on totaalselt ülehinnatud. See ei määra seda milline inimene ma olen. 

Kui ma kolme aasta peale oma keskmise hinde saan kokku üle 4,5 siis eksam ei näita mitte midagi. Küll kõik hästi edasi läheb ja kui soovitud erialale õppima ei saa siis lähen mujale või teen tulevikus uuesti. Õpilasena ma olengi pigem selline, et teen töid selle mälu peale mida tean ja oskan. Pluss enda õigustuseks pole mulle ükski eksamiainetest eriti istunud (väljaarvatud inglise keele suuline osa).
Aga, mis vahet sel on? Ma lõpetan lõpuks ometi gümnaasiumi. Peale nelja aastat! Juheiiii! Paremate hinnetega kui arvasin. Oeh ku veider... lõpuks lõpetan ka mina. Talaar ootab, kingad ja kleit on valmis. Sel aastal pole esireas minule mõeldud tühja tooli. Sel aastal sammun mina oma nime kuuldes gümaasiumitunnistuse järele.
Seega kutsun kõiki kes mulle kaasa on elanud selle pikal teekonnal mind isiklikult kallistama ja säramas nägema ja seda päeva jagama. Lille pole vaja (võib tuua ikka hihi) aga võite tulla ja minuga koos panna taas punkti ühele eluetapile.
Näeme 20.06 Saaremaa Spordihoones kell 14.00

Jagan teiega ka mõned pildid mis tegime minu kullakalli Hanna 19 sünnipäeval koos Sveaga pluss minu +100 päeva siirdamisjärgset tähtpäeva tähistades! Piltide autoriteks ei keegi muu kui mu kallis õde kelle töid ja tegemisi saate jälgida SIIT





No comments:

Post a Comment