26 February 2015

KUNST KUNST JA KUNST

Kiire elutempo tõttu mis mind vahepeal aastate jooksul on kaasa haaranud oli mul üha vähem aega nende asjadega tegeleda, millega kunagi tegelesin nii igapäevaselt ja korduvalt. Näiteks kasvõi joonistamine. Aastaid tagasi käisin veel kunstikoolis ja seda juba lasteaiast saati. Kord nädalas vähemalt! Pluss koolis kunsti tunnid ja muud erinevad ringid kus sai end käsitöö või kunsti kaudu väljendada. Nädalavahetusel kindlasti joonistasin ka alati midagi. Muudkui joonistasin. Kodus olen suutnud isegi oma pildid kõik mapivahele ilusti laduda. Niipalju kui neid kokku olen suutnud korjata ja hoida.


Ilmselt tuli siis peale pubekaiga ja kõik muu tundus palju tähtsam. Molbert jäi kapinurka, guaššid kivistusid kõik ära, õlipastellid laiali, pliiatsid murdunud ja süsid katki. Kunstitarvete korv sai riiulis laealla tõstetud ja sinna ta pikaks ajaks ka jäi. Mõnikord võtsin ikka välja aga mitte nii tihti. 

Nüüd siin kui aega on maa ja ilm ja päevad vajavad sisustamist, olen endajaoks taasavastanud paberid, pliiatsid ja joonistusbloki. Praegu olen isegi hoo nii sisse saanud, et tahaks kodus oma 10-ndaks sünnipäevaks saadud molberti kapi vahelt välja võtta, osta mõni lõuend ja seinale mõni pilt ehk maalida/joonistada. Eks jälle üks asi juures mida nimekirja lisada! Kindlasti vajab minu käsi ka taas harjutamist ja eks ta roostes tehnika poolest kindlasti ole, aga sellegi poolest otsustan teile siin oma tegemisi ja pilte mõnikord näidata. Nii kvaliteetselt kui ma oma telefoniga seda kunsti jäädvustada suudan.


No comments:

Post a Comment